Elke seconde kan er iets gebeuren wat ú had kunnen voorkomen...
Staat u daar wel eens bij stil?
Minder stress, en meer tijd voor uw klant of gast
Daarom kozen al vele bedrijven voor u voor onze diensten.
Bij Quality United begrijpen wij dat u de klant/gast centraal stelt en meer tijd aan hen wilt besteden. Reden waarom we diverse aanvullende diensten aanbieden om u te helpen maximale tijd aan uw klant of gast te besteden en de continuïteit te borgen. Zowel voor de zakelijke markt als voor hospitaly biedt Quality United aanvullende diensten. Sommigen specifiek voor de genoemde takken, terwijl andere diensten weer voor beide takken gelden. Zit uw gewenste dienst er niet tussen? Neem gewoon eens contact op! U zult zien dat we veel meer voor u kunnen betekenen dan u misschien denkt.
1. Bouwadvies (zakelijk en hospitality)
Wij staan u graag met raad en daad terzijde.
De risicoadviseurs van Quality United geven u graag advies voordat gaat verbouwen of nieuw gaat bouwen. Het is slim om veiligheid vooraf in te bouwen. Dit kan u kostbare aanpassingen na het realiseren van de verbouwing besparen. Ook hebben bijvoorbeeld verzekeraars eisen met betrekking tot brandveiligheid.
benchmark
De risicoadviseurs van Quality United kunnen tegen internationale standaarden voor u benchmarken. U krijgt bijvoorbeeld inzicht waar verschillende vestigingen staan op het gebied van veiligheid en risico's.
2. Continuïteitsplan (zakelijk en hospitality)
Hoe gaat u verder na een calamiteit?
Welke processen en activiteiten zijn key om uw klanten of gasten te kunnen blijven bedienen? De risicoadviseur van Quality United kan u helpen met het opstellen van een continuïteitsplan. Weten wat te doen bij een calamiteit voorkomt langdurige uitval en blijvende schade.
schade-expertise
De risicoadviseurs van Quality United hebben jarenlange ervaring in schade-expertise en schadebegeleiding. Dat betekent dat u er bij een calamiteit of schade niet alleen voor komt te staan. Onafhankelijke expertise. Niet in dienst van een verzekeraar of door een verzekeraar betaalde expertise, maar in dienst van u!
3. Speeltoestellen (hospitality)
Voorkom gevaar voor gezondheid en veiligheid.
Het inspecteren van speeltoestellen is een wettelijke verplichting sinds 1997. Als beheerder bent u volgens het Attractiebesluit verplicht er voor te zorgen dat alle toestellen goed geconstrueerd en geïnstalleerd zijn, zodat er bij gebruik geen gevaar voor gezondheid en veiligheid bestaat. Daarnaast moet de beheerder er voor zorgen dat het toestel gedurende de gehele periode dat hij het toestel beheert veilig blijft. Tijdens de gehele gebruiksduur van het toestel op de speellocatie vormen de inspecties daarvoor de basis. Inspectie vindt plaats volgens het Warenwetbesluit Attractie en Speeltoestellen. Daarnaast is de beheerder van een speeltoestel verplicht een logboek te onderhouden.
De risicoadviseurs van Quality United zijn bevoegd voor het inspecteren van uw speeltoestellen en kunnen helpen met het actualiseren van het logboek. Veilige en gekeurde speeltoestellen zijn een voorwaarde om ongelukken met kinderen en een aansprakelijkheidstelling met bijbehorende imagoschade te voorkomen.